Årets första vinterdag

Och så var den här, Göteborgs första riktiga vinterdag i år.
Den rejäla vintern som tidningarna har skrivit så mycket har nu till slut nått Göteborg där det annars bara brukar vara slask som dominerar 80% av vintern. Jag tycker i alla fall att vi bytt upp oss. För egentligen är väl ändå slasket något värre än snö och kyla.

Jag har i alla fall längtat något efter denna ganska friska kyla som slår en i ansiktet på vägen till skolan, och vi får inte glömma att snön faktiskt lyser upp lite i mörkret vid tidiga morgnar.
Så länge du är rätt klädd så är det alldeles underbart med vinter och snö.

Blev premiär för vinterrock/jackan och vinterkängorna fick visa vad de gick för. Kändes grymt bra att känna sig helt varm, nästa svettig medans den kalla vinden slog en i ansiktet och en massa människor gick runt på stan och huttrade.

Så sluta gnälla om kallt väder och ta chansen och njut av det vi har.

På vägen till skolan i morse




Kommentarer
Postat av: Nadim

DU UPPDATERADE!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D

Postat av: Kolbjörn

JAG VET!! :D

Ska se om jag faktiskt orkar blogga regelbundet den här gången^^

2010-11-24 @ 17:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0