Dreads och Tattueringar

Funderingar som snurrar runt i skallen.
Vill göra något snyggt med dreadsen, pärlor eller något sånt skit, vill få dem lite mer...tuffa eller vad man ska kalla det.
Mindre "vanliga" till mer "OMGz vad snygga" Vette fan om det finns något sånt ställe i göteborg bara : /
Anyway tattuerings funderingar snurrar också runt i skallen.
Har mer eller mindre bestämt mig för en text eller mening som första tattuering så jag har tittat igenom en del låttexter, problemet är bara att jag hittat för mycket som jag vill ha. Vi får se hur det blir med det i alla fall.
Blir ju tattuering först till våren i vilket fall.

Kommentarer
Postat av: Nadim

Tatuera in "köttbullar utan sås" på pannan? :D

2009-11-09 @ 10:21:09
URL: http://nadim.blogg.se/
Postat av: Kolbjörn

Har funderat på det :D

2009-11-09 @ 17:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0